21 maja 2017

Igor "Seba" Stachowiak oraz Magdalena "Karyna" Żuk

Nie lubię pisać o takich sprawach, bo potem zostaje obrzucany błotem i wyzywany od debili, ale to wszystko łączy się w całość, więc mimo wszystko wtrącę swoje trzy grosze. 

Zacznę od Seby, znaczy Igora, ponieważ to najświeższa sprawa i nagle na światło dziennie wybiły niepublikowane materiały, w których kilku policjantów w ubikacji torturuje więźnia za pomocą paralizatora, a potem dochodzi do jego śmierci.

Nie chcę bronić policjantów (naprawdę), ale jest też nagranie, na którym widać naćpanego Igora, który nie zgadzał się na założenie mu kajdanek oraz stawiał opór przy próbie "wrzucenia" go do samochodu - powiem jeszcze raz, abyście zrozumieli.

NIE BRONIĘ POLICJANTÓW, PONIEWAŻ KARYGODNIE SIĘ ZACHOWALI ZNĘCAJĄC SIĘ NAD NIM, ALE MIMO WSZYSTKO SAM JEST SOBIE WINNY.

Dobra, przepraszam, że krzyczę, ale chcę by to do was dotarło.
Tak wiem, że ta opinia nie jest zbyt popularna i mało kto mówi o tym głośno, ponieważ "policjanci" przegięli, ale Igor nie był aniołkiem.
Niestety wszyscy o tym zapominają i tylko patrzą na jedną stronę medalu, bo głupi sebix umarł.
Gdyby przeżył, to sprawa zostałaby szybko wyjaśniona (tak sądzę),ale niestety nigdy tego się nie dowiemy.
Pewnie was boli dupa, że obrażam trupa, ale mam to w dupie, ponieważ nie będę patologii bronił i patrzę na tę sprawę obiektywnie (mam nadzieję).

Mundurowi nigdy nie powinni się dostać do policji, bo skoro naćpany idiota ich tak bardzo wkurzył, że postanowili na nim się wyżyć, to świadczy tylko o tym, że powinni iść do psychiatryka, a klucze wyrzucić, aby takie śmiecie nigdy nie egzystowały wśród normalnych ludzi.

Dobra, teraz przejdźmy do Karyny, znaczy Magdaleny Żuk, która też została zabita w niewyjaśnionych okolicznościach.
Chciała zarobić dając dupy i niestety się przejechała na tym.
Nie próbujcie mi wmówić, że ona sobie pojechała pozwiedzać, ponieważ to jest bujda na kółkach i tak naprawdę była zwykłą prostytutką, a może nawet ekskluzywną dziwką, która postanowiła wyjechać do Egiptu za pieniądze dając dupy.

I znów mamy ten sam schemat niewyjaśniona śmierć, kilku podejrzanych i zero winnych.
Do tego dochodzi jeszcze to, że Magdalena nie była pierwszą osobą, która umarła na śmierć w tym kraju.

Niestety za sprawę wziął się Rutkowski i możemy być pewni, że niczego się nie dowiemy, ponieważ ktoś mu zapłacił za to, by za wszelką cenę odwrócić uwagę od tej sprawy.
No więc nagle jakieś filmiki wyszły na światło dzienne, Rutkowskie się  oświadczył - a podobno od dwóch lat już są zaręczeni, a do tego na koniec magicznie wypłynęła sprawa Igora.
Przypadek? Nie "sondze".

Powiem szczerze, że ta sprawa mi koło chuja lata, ponieważ patologia poszła do piachu, a media będą o tym krzyczeć przez kilka tygodni, więc nawet jeśli nie chce, to i tak będę czytał o tym wszędzie - no ja pierdole.

Tak naprawdę to chcę powiedzieć tylko jedno.
Nie zapominajcie o tym,  kim te ofiary były i nie wybielajcie ich życia oraz przestańcie przeżywać te sprawy, bo ludzie już nimi rzygają!

Goodbye ;)


Chcesz być na bieżąco z moimi wpisami KLIKNIJ TUTAJ

10 komentarzy:

  1. Co ty kurwa pierdolisz. Nikt kurwa na śmierć nie zasługuje. Chociaż był naćpany. Znam dobrze Magdę i kurwa pojechała tam na wakacje na które miała jechać odpocząć z chłopakiem więc co ty pierdolisz jakie dawanie dupy? Pierdolnij sobie w łeb i nie pisz wiecej jak masz pisać takie głupoty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Magdą to akurat inna sprawa bo wcześniej dużo podróżowała po różnych miejscach (tak czytałem) ale na ogół to mnie kurwa przepona boli ze śmiechu jak słyszę o loszkach co wybierają się do ciapatych krajów gdzie do tej pory nie miały czasu nawet cyknąć sobie na weekendowym wyjeździe głupiej fotki przy wieży Eifla czy odwiedzić kilku flagowych zabytków swojego miasta wojewódzkiego xD

      Sram już Żukoskoczkiem i tym czy zgwałcili jej otwora. Prawdy raczej nigdy się nie dowiemy, stulejo-foliarze* zawsze będą snuć hipotezy ale patrząc na sprawę krytycznie trzeba przyznać że te wszystkie przesłanki co do tego że działa jej się tam krzywda (rany na twarzy rezydenta, szlochy do kamery itd.) to mogą być reakcje otoczenia na jej psychiczne odpały. Dokładnie każdy taki przykład można tak zinterpretować. Niech każdy z was wyobrazi sobie że Żukoskoczek dostał zajoba na wycieczce i każdy próbuje nad nią zapanować.


      *ludzie snujący teorie spiskowe które opierają się na wyuzdanych scenach seksualnych.

      Usuń
  2. Od samego początku, jak tylko spojrzałam na zdjęcie tej dziewczyny, to od razu mi przyszło na myśl, że to prostytutka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie chciał wsiąść do radiowozu i dać sobie założyć kajdanki, bo go kurwa pomylili z kimś innym, kto im spierdolił wcześniej z radiowozu. Nawet jak był naćpany, a nie szkodził ludziom dookoła, to nikt go nie miał prawa tak katować. Przesłuchiwać go też nie mieli prawa w kiblu, bo od tego mają specjalnie wyznaczone pomieszczenia... Myślę, że powinieneś najpierw wdrożyć się w sprawę, bo gówno wiesz. I to nie jest "świeża sprawa". To sprawa sprzed roku...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najświeższa pod względem zajęcia się nią przez gawiedź. Jak policja cię zatrzymuje to masz kurwa (ty kurwo xD) grzecznie się słuchać i wykonywać polecenia zamiast filozofować. Pomylili z kimś kto uciekła z radiowozu.. za dużo gangu olsena kolego :P Zatrzymali śmiecia bo najpewniej szkodził ludziom dookoła, jak każdy naćpany patus. Też powinieneś tak skończyć tępy drecholu.

      Usuń
  4. "umarła na śmierć" i nic nie trzeba dodawać

    OdpowiedzUsuń
  5. Ilu ludzi, tyle opinii. Każdy ma swoją własną, niektóre bardziej hardcorowe, niektóre mniej. Niestety trzeba to uszanować.
    Ja w sumie dużo o tej całej Magdzie nie wiem. Nie interesowałam się tym. Jedyne co, to na jej miejscu nie poleciałabym na te wakacje sama. Nawet, gdybym żałowała pieniędzy (bo by tak było).
    Pojechała sama do Egiptu, więc mogła mieć jakiś powód, ale to tylko "gdybanie".

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znałam, żadnej z tych osób. Nie mogę więc osadzac i komentować ich życia, jedno jest pewne policjanci powinni być lepiej odsiewani, nie tylko intensywne testy spraenosciowe, ale zwiększona liczba badań psychologicznych i psychiatrycznym, co 3 lata odnowienie i sprawdzenie sposobu myślenia. Co do mediów, hieny zarabiają na czyimś nieszczęściu, nawet jeśli okazaloby się, że te osoby zginęły z własnej bezmyslnosci, to jednak pozostały rodziny które potrzebują teraz spokoju a nie rozdrapywania mega świeżej rany.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jesteś czasem bezczelny, ale Cię uwielbiam :D myślałam, że tylko ja mam takie agresywne zdanie na niektóre tematy, ale na szczęście nie! Z tym, że ja o swoich głośno nie mówię, bo dziś są czasy takie, że każdy debil jest najmądrzejszy i zesrasz się na dywan, to Cię opierdolą, nie zesrasz - będą pretensje że tego nie zrobiłeś. Nie dogodzisz :P

    OdpowiedzUsuń